hoe kan ik me afmelden voor jobrapido?

Vind nergens informatie hoe ik van deze berichtgeving afkom, kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

In de mail die je krijgt moet je heel goed kijken, je kunt klikken op afmelden of zoiets en dan ga je naar de site en daar kun je je voorkeuren bijstellen.

Ik moet het helaas uit het hoofd doen, ik kan het ook niet op de site vinden maar het moet via de mail kunnen, zo deed ik dat een half jaar geleden ook. Op de site moet je kunnen inloggen en naar jouw gegevens gaan en daar iets afvinken.

Toegevoegd na 23 uur:
Ik heb me voor jou aangemeld en vanmorgen kreeg ik een mail. Onderaan het witte vlak staat rechts: Annuleer de Job Alert

Als je daarop klikt ga je naar de website en zie je: Profiel wijzigen en Profiel verwijderen. Kies dus verwijderen als je niets meer wilt ontvangen.

Als je het wil aanpassen kies je op profiel wijzigen. Dan krijg je een lijst met "Mijn zoekwoorden"

Ergens rechts staat een rood vlak: VERWIJDEREN. Als je daarop klikt kun je dus al je zoekwoorden waar je mail over ontvangt verwijderen.

Nogmaals als dit allemaal niet werkt: mail ze op nl@jobrapido.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom wil je je afmelden als je toch geen mailtjes krijgt? Als je nu geen mail meer hebt: wacht dan tot het volgende mailtje. Daarmee kom je echt wel verder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kon bij mij wel via iets in die mail, omdat ik de mail niet meer heb kan ik je niet goed helpen maar klik eens overal op en lees de tekst onderin goed. Als het echt niet lukt: mail ze op nl@jobrapido.com