Hoe kan ik filmpjes, gemaakt met ipad, afspelen op de laptop?

Mijn laptop werkt met windows vista.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat ligt er net aan heb je een oplader waar een draad aanzit wat je uit de oplader zelf kan trekken dan kun je hem gewoon aan je ipad en laptop verbinden in zo'n stick ding waar je ook een stickje in kan drukken daar aan sluiten op de computer en dan moet je wel importeren denk ik en dan dat filmpje importeren en je hebt hem. zo heb ik het ook gedaan alleen ik heb een tablet en geen i pad ik hoop dat je het snapt

Antwoorden (1)

Het ligt er, (denk ik) ook even aan met welke app je die filmpjes maakt? .

Maar normaal gesproken worden je bestanden via itunes gesynchroniseerde
en via quicktime afgespeeld ?

Tenzij de filmpjes bewaard worden in een map die speciaal bij dat appje hoort
je kan proberen de filmpjes naar de filmrol te verplaatsen zodat ze wel
via itunes worden gezien
want het is niet het geval met alles wat daarbuiten valt
of wat ook mogelijk is dat filmpjes via icloud worden gesynchroniseerd ?
probeer anders eens dropbox ??

Het kan idd nogal verschillen welk video-edit programmaatje je hebt ?
capthavoc