Berichten verdwijnen van mijn ipad?

Als ik berichten binnen krijg zijn die na een paar weken zonder in de prullenbak te doen gewoon weg op mijn ipad

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij instellingen kan je aan geven hoelang en hoeveel je er wil bewaren . Druk op email , contacten , agenda . Dan synchroniseer . Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus eerst wel naar instellingen , dan op die lijst , op email agenda's even aan raken dan synchroniseer. ( hoe lang en hoe veel wil je er bewaren . ) dat woord slaat er op hoe veel moeten er uit je email box gesynchroniseerd blijven . !