Kan je ergens op facebook uitzetten dat je geen verzoeken meer wilt krijgen voor spelletjes?

Ik zou graag willen weten of ik kan blokkeren dat ik helemaal geen verzoeken meer krijg van spelletjes op facebook.

Dat het per verzoek kan, en dat je dat spel gelijk blokkeert met verzoeken, dat weet ik, dat dat kan. Dat is het hele spel in één keer. En dat doe je in je nieuwsoverzicht.

Maar dat moet je per spel doen, en dat wil ik niet, ik wil gewoon helemaal geen verzoeken meer krijgen van welk spel dan ook.

Want dan kom ik kijken, en dan zie ik 12 meldingen staan, en dan denk ik dat mensen iets leuks vonden of gereageerd hebben, maar dan is het alleen maar van zo'n spel wat ze dan spelen.

Als iemand weet waar ik dat in moet stellen, zou ik dat heel fijn vinden.

En als het niet kan, dan zou ik dat ook graag willen weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat moet je helaas per spel doen, kan niet alles ineens. In je nieuwsoverzicht is alleen verbergen, het spel blokkeren gaat via de verzoeken pagina.
Maar je kunt niet alles preventief blokkeren, je moet het per spel doen als je een invite krijgt.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hm, dat dacht ik wel... lekker irritant zeg.. nou ja, dan moet ik er maar mee leven :(
Ritsuka
11 jaar geleden
Tsja, je kunt ook facebook opzeggen, maar dat lijkt mij ook niet de bedoeling.
Jij bent nu eenmaal het product, facebook verdiend geld aan je met die apps en reclames
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pcies... nou zo erg is het ook weer niet hoor... kon alleen niet vinden waar je dat nou ook alweer moest doen, maar dat blijkt nu ineens de app center te heten. Dus heb het inmiddels gevonden en gelijk een berg games geblokkeerd.

Andere antwoorden (1)

Helaas is dit niet mogelijk; je zult de apps/spelletjes een voor een moeten blokkeren...