Tijdlijn Facebook: mijn reacties, prikbordberichten naar vrienden en 'vind-ik-leuks' worden niet in nieuwsoverzicht getoond. Hoe kan dit?

Sinds kort heb ik de Facebook tijdlijn. Ziet er leuk uit, maar ik ervaar nu al problemen. Zo worden prikbordberichten die ik bij vrienden post niet getoond in het nieuwsoverzicht, terwijl dit voorheen (met het oude profiel) wel was. Reacties op mijn bericht zie ik trouwens ook niet terug; alleen op het profiel van de desbetreffende vriend/vriendin. Daarnaast ziet niemand meer in het nieuwsoverzicht dat ik een foto of iets dergelijks leuk vind. Van mijn vrienden zie ik al deze meldingen wel in het nieuwsoverzicht.

Bij mijn instellingen staat gewoon aangegeven dat het zichtbaar is voor vrienden. En bij het activiteitenlogboek staat er achter de meldingen dat ze zijn toegestaan op de tijdlijn. Toch zie ik er niks van terug...

Hoe zorg ik ervoor dat deze activiteiten weer zichtbaar zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Geen idee hoe dit komt. Ik heb zelf ook Facebook Timeline, maar ik ervaar dit probleem niet. Mijn updates en foto’s e.d. komen wel in het nieuwsoverzicht van mijn vrienden. Het licht dus niet aan Facebook Timeline... Misschien toch iets in je instellingen?

Het zou ook kunnen komen doordat je facebook gebruikt op een ander apparaat dan een computer/laptop, zoals je kan zien in de foto in de bijlage.
Je komt op deze pagina door helemaal rechtsbovenaan een facebook pagina op het witte pijltje in de blauwe balk te klikken, en dan te kiezen voor ‘Privacyinstellingen’