Mijn computer stopt met typen wat kan ik hier aan doen?

Elke keer als ik bezig ben met een verhaal typen, stopt mij laptop met de woorden opschrijven. Dan moet ik eerst weer dubbel klikken om verder te gaan dit heeft hij tijdens dit stukje al 3x gedaan. hoe kan ik dit verhelpen?
please help me word er gek van. Moet namelijk vaak lange verhalen typen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Dit kan verschillende oorzaken hebben, ik heb dit ook wel eens gehad omdat ik perongeluk met mijn handen de touchpad aanraak en daardoor laat hij de zin dan los.
Maar zoals ik al zei zijn er veel oorzaken mogelijk, het beste is om even terug naar de winkel te gaan en dan kijken ze wel wat er is!

Veel succes verder!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt er op dat jouw windows installatie de focus verliest op het programma waar jij mee actief bent. Dit gebeurt vaak als jouw laptop of computer geinfecteerd is met virussen, spyware of malware.

Probeer eens de scanner van Hitmanpro, te downloaden op

http://dl.surfright.nl/HitmanPro.exe

Deze scanner kun je 30 dagen lang gratis en volledig gebruiken, en zal naar gelang wat er zich aan narigheid op jouw computer bevind de rotzooi weghalen. De kans naderhand is groot dat jouw systeem niet meer de focus verliest met het programma waar je op dat moment mee bezig bent.

Succes