Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik efficient etiketten in Word?

Ik zou graag etiketten maken in Word en ik weet hoe dit moet. Maar wat ik niet weet is hoe ik een aantal etiketten verspreid over één pagina.
Bv: 20 etiketten van dezelfde hoogte en breedte op één pagina.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
642

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan u door "Etiketten" te openen en dan op "Opties" (1) te klikken en dan op "Details" (2), nu krijgt u een nieuw menu waar u alles kan aanpassen (3) zoals aantal rijen en kolommen ( bij u 4 en 5) en dan de grootte van het etiket in te stellen, in mijn voorbeeld 5 x 8 cm. Eventueel kan u nu ook de marges aanpassen en de afstand tussen de etiketten (indien nodig).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat doe je via Samenvoegen. De gegevens die op de etiketten moeten komen staan zet je in een Excelbestand dat je op een goed terug te vinden plek opslaat. Daarna kies je voor Afdruk samenvoegen, met als documenttype Etiketten. En dan volg je de zes aangegeven stappen precies op. Bij Opties kies je het gewenste etiketformaat, en via bladeren voeg je de gegevens uit het Excelbestand toe.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het probleem is dat er geen gegevens omtrent het formaat aanwezig zijn. Bv: Ik wil gewoon één vel van 21 etiketten.
Amadea
10 jaar geleden
Je kunt zelf een etiketformaat toevoegen als het jouwe nog niet in de lijst voorkomt. Helemaal onderaan staat Overige/Aangepast. Daar kan je precies de hoogte en breedte van jouw etiketten invoeren.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding