In welke winkel kan je een alienware laptop kopen?

ik wil graag een alienware laptop kopen (m17x) . Ik wil deze graag zelf samenstellen. Is er ergens een winkel die dit voor mij kan laten doen zoals mycom of dynabyte want ik wil dit niet online doen, gewoon in een winkel zelf samenstellen en betalen?

Toegevoegd na 29 minuten:
Is er een mogelijkheid dat een winkel dit voor jou gaat bestellen en dat je dan betaalt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Het beste antwoord

Helaas kan je alleen online bestellen. Het kan via Dell.nl, wat een betrouwbare site is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dan, dan zal ik wel online bestellen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar is er geen manier dat een winkel het voor jou gaat bestellen en jij dat dan betaalt?

Andere antwoorden (1)

In geen enkele, alles loopt via de Dellwebsite.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dan, dan zal ik wel online bestellen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar is er geen manier dat een winkel het voor jou gaat bestellen en jij dat dan betaalt?