Dan moet je of een ota update doen of een custom ROM er op zetten.
Custom ROM heb je wel beheerders rechten voor nodig door middel hem te rooten.

Ik zelf durf hem niet te rooten vanwege htc zijn beveiliging sterk is.

Succes als je hem gaat rooten!

En anders wacht op de ota update

Ota betekend ON THE EAR

Fed

Toegevoegd na 1 minuut:
AIR moest het zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je Android updaten bij veel telefoonwinkels! Daar kan je 'm namelijk inruilen op een iPhone 4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Android is much beter ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb de Incredible S ook maar de IPhone rules!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iphone is mooi, dat zeker..Maar android groeit veel sneller dan de iphone. Ik denk echt dat Android rules.. Ps: Ik heb een windows mobile phone, das pas bagger
De officiële Android 2.3 (Gingerbread) is nog niet uit. Als je dus een officiële update wilt, dan zul je even moeten wachten.
bamibal