hoe krijg ik een afbeelding van het 1e mapje naar het andere mapje?

Ik heb heel veel foto's in een mapje staan maar ik krijg ze niet naar een andere mapje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (3)

ga op de foto staan en kopieer de foto ( rechter muisknop en dan kopieren). ga vervolgens naar de plaats waar je de foto wil hebben en kies dan voor plakken.

Desgewenst verwijder je daarna de foto uit het oorspronkelijke mapje.

een en ander kun je ook met meerdere fotos tegelijk doen door meerdere fotos te selecteren alvorens te gaan kopieren.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Je gaat op de foto staan en sleept het naar een ander mapje, als je meerder foto's tegelijk wilt verslepen, die naast elkaar staan, klik je op de eerste foto die wil je verplaatsen, en daarna op de laatste foto terwijl je shift ingedrukt houdt.
Als je foto's wilt verplaatsen die niet naast elkaar staan klik je op elke foto terwijl je control ingedrukt houdt. Daarna kun je op een van de foto's gaan staan en die naar een ander mapje slepen, je neemt ze dan allemaal mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klik de foto aan en dan Ctrl+x (knippen) gelijktijdig indrukken, ga nu naar de map waar die moet komen en druk Ctrl+v (plakken)
Zo verplaatst u die van de ene naar de andere map, met Ctrl+c (copy) behoudt u de afbeelding in de originele map maar ik begrijp dat dit de bedoeling niet is.

Als u er meerdere wilt selecteren doet u dat met door die aan te klikken maar met de Ctrl (control) toets ingedrukt en dan dezelfde procedure als bovenaan beschreven.