'Een iPod is een draagbare muziek- en mediaspeler van het Amerikaanse technologiebedrijf Apple.'

Toegevoegd na 4 minuten:
@Downstar , je hebt inderdaad verschillende soorten Ipods, bedankt voor je toevoeging!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ipod is een MP3/MP4 speler van het merk/bedrijf Apple

Er zijn verschillende soorten; zoals ipod Touch
( met een aanraak gevoeling scherm)

Ipod nano; een kleiner formaat met scroll wheel etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een Ipod is oorspronkelijk een draagbare muziek speler. Tegenwoordig heb je er ook kleine spelletjes op en kun je ook op internet (met een WiFi connectie)