Ik wil op mijn website een tool hebben zodat mensen hun e-mail kunnen achterlaten. Het liefst dat de tool in een html code is. Een idee welke tool?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ondersteunt je host php?

Het beste antwoord

dit kan het beste met javascript. heb je enig verstand van java?
je kan allerlei scriptjes (ik dacht ook zoiets) van de site leejoo.nl halen.
of google eens op dingen als javascript email safer of zo iets.

maar kijk toch eens op leejoo.nl. er stat dat t een site voor beginners is maar het is wel heel handig en er staan professionele javascripts en applets op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik heb geen idee van javascripts, ben een noob op het web gebied. Ik ben nu mail forms van het internet aan het halen en daar gewoon de vakjes bericht en onder werp uit aan het halen. Dat lijkt te werken.

Andere antwoorden (1)

wat bedoel je daarmee?

wil je een inlogsysteem,berichtenbalk,gastenboek,contactformulier of iets anders?
deze bovenstaande werken met email, als het een van deze bovenstaande is dan kan je het heel makkelijk maken op www.webhelpje.nl