Hoe verplaats je foto's op Flickr naar mijn afbeeldingen ( W7) ?

graag stap voor stap

Toegevoegd na 6 dagen:
met Internet Explorer
en Windows 7

11 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (2)

Op de afbeelding gaan staan, dan: rechtermuisknop: dan: afbeelding opslaan. KLAAR!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan krijg je dit:
This photo is All Rights Reserved En ik ga niet uitleggen hoe iemand foto's van Flickr kan jatten die niet van hem/haar zijn.
constant
11 jaar geleden
dank je wel Freek. gelukt maar het zijn dan wel (te) kleine foto's in mijn fb. overigens zijn het eigen foto's.
Het volgende werkt in Google Chrome:

Log in bij Flickr.
Klik op een foto van je photostream.
Klik nogmaals op die foto.
Rechtsklik op de achtergrond en klik op Element inspecteren.
Klik op Resources.
Zoek hier de foto op.
Rechtsklik op de foto en klik op Open image in new tab.
Rechtsklik op de foto en klik op Afbeelding opslaan als...

Geef het een plek en een naam en klaar ben je.

Als je een andere browser hebt en je komt er zo niet uit, dan hoor ik het graag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
constant
11 jaar geleden
dank je wel Vulcan, ik werk met browser IE.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou ik toch echt aanraden om over te stappen naar Chrome of Firefox, maar goed...ik zal kijken wat ik doen kan. Zorg er voor dat je de afbeelding ziet met een zwarte achtergrond.
Rechtsklik op de zwarte achtergrond en klik op Bron weergeven...en nu wordt het moeilijk. Hopelijk staat het adres van de getoonde afbeelding op regel 556. Bij de foto die ik heb geprobeerd was dat wel zo.
Selecteer dat adres en kopieer het.
Plak dit adres in de adresbalk en druk op Enter.
Rechtsklik op de afbeelding en klik op Afbeelding opslaan als... Hopelijk is het zo duidelijk. Zo niet, dan hoor ik graag waar je op vast loopt.