Is het mogelijk een onenote notebook te sharen via zowel LAN Als cloudbased?

Ik wil een Onenote notebook sharen over het LAN netwerk hier, maar ook voor mensen die thuis werken de notebook thuis beschikbaar maken.

Is dit mogelijk?
Zo ja:-> Hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Alles kan, maar heeft weinig zin denk ik. Als je het al doet, kan je alleen met 1 tegelijk er gebruik van maken, tenzij je bv Linux draait.
Je zou Jef kunnen doen met logmein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof dat dit alleen gaat als je een nieuwe notebook aanmaakt, het is dus wel mogelijk. Zie bron voor de stappen.