Bestaat er een programma waar je je engels mee kan verbeteren?

Mijn Engels is erg zwak (iets meer dan groep 8 niveau), nu zoek ik een computer-programma waar je je engels mee kan verbeteren. bestaat dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei en had jij dit jaar geen eindexamen gedaan? Hoop dat dat een beetje goed gegaan is dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was precies het kleine beetje meer dan het groep 8 niveau en we mochten woordenboek gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh oke.
Waarom pak je niet een stapel DVD's en gaat die kijken, zonder de ondertiteling aan. Is een prima manier om de taal te leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben daar wel mee bezig, maar de films die ik graag kijk hebben te moeilijke Engelse woorden. Ik kijk graag: Harry potter, Lord of the rings, eragon en nog enkele andere fantasy films
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en ik wilde je eigenlijk Disney tekenfilms aanraden, daarin worden niet al te moeilijke woorden gebruikt en er wordt relatief langzaam en duidelijk gesproken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke, dat zal ik doen. dank je

Het beste antwoord

Tell Me More is een bekend taalpakket om engels te verbeteren, met vele dialogen enzo...

Ga eens naar de bibliotheek (daar ligt het vast en zeker) of vraag ernaar in de winkel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn op internet meerdere gratis overhoorprogramma's te vinden, bij sommige kan je ook allerlei woordenlijsten vinden die je mag gebruiken, bijv. op woordjesleren.nl
Hier kan je zeer veel Engelse woordenlijsten vinden. Nadeel is wel dat in sommige lijsten veel fouten zitten. Onder de lijst kunnen mensen reacties typen, daar kan je zien of mensen fouten gevonden hebben in de lijsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom ga je niet een weekje paardrijden (pony-trekking) in Engeland, Wales, of Schotland? Je wordt dan gedwongen Engels te praten, én je hebt er misschien ook iets aan voor je boek, of rijden ze daarin geen paard? Door het een week optrekken met je eigen paardje leer je veel over het omgaan met een dier, en de samenwerking die het van je vraagt...+ dat de natuur (de bergen, de wouden, de rotsen, de kusten) misschien héél veel inspiratie kan geven voor je boek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier zit vast wel iets bij:engelsetaal.startpagina.nl
Succes.