Kan je ios 8 downloaden voor iphone 4?

JaJá, Pokémon go had mij ook te pakken
Ik wil dus weten hoe je precies ios 8 kan downloaden op iphone 4
Ik weet dat er clydia ofzo bestaat maar kan t ook op n andere manier
En als je ios 8 hebt gedownload kan je het weer omzetten naar ios 7
En als laatste, als je die ios 8 hebt gedownload gaan dan al je foto's en apps etc weg?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.8K
capthavoc
7 jaar geleden
op een iphone 4 past geen IOS 8
bovendien jpokemon go kan hij echt niet trekken
veel te zwaar https://ipsw.me/

Het beste antwoord

Het is niet mogelijk om ios8 op een iPhone 4 te installeren. De iPhone 4s is het oudste model die iOS 8 kan draaien. Zelf heb ik een 4s met iOS 9 waar ik pokemon go op had gezet. het opstarten duurde alleen al een minuut. Dus mocht je iOS 8 op een illegale manier erop krijgen dan word je er niet echt blij van denk ik. Je kunt beter een refubished of een nieuwe iphone kopen. Of een android smartphone.