Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb de drivers voor canon pixma iP4500 gevonden maar nu reageert de printer niet.

Het lampje dat naast het bovenste knopje zit (rechts) blijft knipperen en hij laadt geen papier bij het aanzetten. Ik heb zowel de achterklep als de laadbak onderin geprobeerd.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb ook de kabel al vervangen. Iemand nog andere ideeen of oplossingen? Bij eigenschappen algemeen staat geen lokatie. Ik weet niet of dat nodig is waar je dat dan kan vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
732
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor een bestuurings systeem draai je op het moment?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xp

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Is de printer in apparaatbeheer wel geïnstalleerd? Zo niet dan gaat de printer niets doen. Als de drivers daar wel geïnstalleerd zijn. Zou ik deze verwijderen en opnieuw installeren. Na installatie van de drivers zou de printer qua software moeten werken. \een lampje da blijft knipperen duidt mee op een fout in het apparaat. Ik ken het niet, maar ik vermoed dat de handleiding hier uitkomst gaat geven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn die drivers wel voor het juiste besturingssysteem?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding