ik wil graag gescande artikelen plaatsen op facebook, maar hoe?

als ik de artikels opsla als bestand en vervolgens wil plaatsen lukt dit niet.
ik heb het ook al met een programma wimp geprobeerd, maar dat lukt de ene keer wel en de andere keer op precies de zelfde manier niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Powergen
10 jaar geleden
Zijn de bestanden niet te groot?
Ritsuka
10 jaar geleden
Wa voor bestand is het?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gewoon a4 formaat bv een gescand artikel uit een krant, word het gescand dan word het een jpg, maar via wimp scannen zou het wel moeten kunnen, maar niet dus

Antwoorden (1)

Het geen waar je mee moet beginnen is het scannen van het document oid. Daarna zoek je de map op waar het bestand in is opgeslagen. Meestal staat dit in een jpg. bestandstype maar mocht dit niet het geval zijn dan je het naar alle bestandstypen veranderen wat jij wil. zodra dit ook naar wens is open je Facebook en plaats je foto, je opent dan gewoon de map waarin het gescande bestand staat en dan plaats je het. Je gescande bestand staat nu op Facebook.