Wie kan mij helpen met mijn printerproblemen?

Beste forumleden.

Ik zit met een probleem,hp helpt niet ivm met de garantie.
Vorige week is mn voeding eruit geknald,nieuwe voeding geplaatst en hij werkte weer.
Voor even,moest m herstarten en zei doe het zelf maar.
Moederbord geresset en hij deed het weer voor ff.
ik had geen goede xp voor handen,alleen een xplite.
Die heb ik geinstalleerd en vind het eigenlijk goed zo.
Hij draaid en daar gaat het om.
Nu wil ik mijn printer installeren(hp photosmart 2610)
Geeft ie aan dat ie een bepaalde registersleutel mist
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\microsoft\Cryptograpic

Nu heb ik eigenlijk 2 vragen,
1)hoe kan ik die sleutel toevoegen en waar kan ik die vandaag trekken.
2)wat is beter deze installatie verwijderen en een andere xp erop zetten?

ik hoor graag tips.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de fabrikant van de printer

Antwoorden (4)

Deze sleutel is helaas niet alleen maar een entry. hij heeft diverse subsleutels, zoals aangeduid in de bijgevoegde bron.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc787544%28WS.10%29.aspx

Echter, er is een MS security patch die een geavanceerde versie installeerd, te krijgen op http://www.microsoft.com/windows/ie/download/128bit/intro.htm. Zie ook http://www.aspencrypt.com/task_learn.html voor meer info

Persoonlijk zou ik overwegen de boel er netjes op te zetten. Rommelen in je registry is niet voor iedereen weggelegd. Maar goed. Dat kan je zelf het beste inschatten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet gewoon die sleutel kopen die vindt je in een elec tronica winkel(het is een chip)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je geeft zelf al de beste oplossing ,nl. alles verwijderen en een nieuwe installatie uitvoeren met een goede xp en legale installatie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de meeste xplite verzie's zijn gestript tot op het bot,dus al het overbodige is eruit gehaald dus ook alle drivers,ik zou beginnen met je printerdrivers erop(nieuw) op te zetten,van de site of van cd,verder is er geen reden om geen xplite te gebruiken,werkt super op wat oudere computers er wel vanuit gaande dat je er 1 hebt die wga proof is,een verzie van onder andere pliek of hunter of muiz zijn altijd goed.kan geen legale verzie tegenop,dus advies dat er eerst af te gooien zou ik gewoon in de wind slaan.