Je kunt proberen de cookies van T-Mobile uit je browser te verwijderen en daarna opnieuw de site bezoeken. Heb je Firefox dan kun je dat doen via de oranje tab linksboven -> opties -> opties -> Privacy -> Cookies tonen en T-Mobile cookies selecteren en verwijderen.
Toegevoegd na 21 uur:
Het blijft onduidelijk of het probleem is dat je de http://www.t-mobile.nl/home pagina en https://www.t-mobile.nl/inloggen-op-mytmobile?vid=PersoonlijkLogin pagina wel of niet kunt bezoeken? Ook laat je in het midden of je gebruikersnaam en wachtwoord wel kunt invoeren, maar bijvoorbeeld een foutmelding krijgt en niet verder komt.
Het kan ook zijn dat T mobile je oude account heeft laten vervallen. In dat geval kun je een nieuwe account aanmaken: https://www.t-mobile.nl/registreren?vid=PersoonlijkRegistration.
Toegevoegd na 1 dag:
Gelukkig kun je nu weer gewoon inloggen. De site werkt dus gewoon. De wijziging zal te maken hebben met het feit dat je sinds een paar dagen een nieuw contract hebt.
Blijkbaar kun je de oude contractgegevens dan niet meer raadplegen. Als je over die oude gegevens toch nog vragen hebt kun je contact opnemen met je provider via Service en Contact.
- Bronnen:
-
https://www.t-mobile.nl/service-en-contact/contact