Waarom kan ik mijn iPad niet updten?

Ik wil ios 5 op mijn iPad 2 maar het lukt niet.
Wat ik heb gedaan is:
Updaten: ik krijg een error code dat de netwerkverbinding is verbroken
Update van internet afhalen en in itunes openen: downloaden gaat goed maar bij het bestand verwerken krijg ik error code 3002
Herstellen: als ik dit doe krijg ik een melding voor toestemming. In dat venster staat dat itunes eerst mijn iPad gaat updaten en daarna pas alles eraf gooit. En weer bij het update verwerken loopt hij vast.
In dfu mode zetten: als ik dit doe zegt itunes dat ik eerst mijn iPad moet hebben gehersteld. En drie keer raden hetzelfde probleem.

Zijn er nog meer opties hoe ik alles van mijn iPad krijg en ervoor zorgen dat ios 5 erop komt te staan?

Ik word hier zo ziek van :-(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

waarschijnlijk wachten tot iOS 5 vol comfortabel is met de iPad 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon nog een (paar) keer updaten. Eerror 3200 komt door de drukte op de servers maar daar zul je nu waarschijnlijk geen last meer van hebben. Succes