wat is de kracht van mindcraft ?

ik sprak vandaag een meisje en we hadden het over spellen . ze kende redelijk wat spellen en toen vroeg ik of ze portal 2 kende :'nee' zij ze..... ze kende het niet
ik vroeg of ze mindcraft kende ....... en JA DAT KENDE ZE WEL!!! mindcraft een spel met grafics nog slechter dan 'freddie fish' en een belabberd doel ...(huis bouwen) en toch kent de hele klas het : waarom , waarom is mindcraft zo bekend? waarom kent de klas een goed spel zo als 'portal' niet maar mindcraft wel? wat is de kracht van mindcraft???

Toegevoegd na 24 minuten:
inderdaad Het is minEcraft niet mindcraft ... maar bij youtube kwamen video's naar boven toen ik mindcraft intikte en dus dacht ik :o het is mindcraft ....sorry

Toegevoegd na 29 minuten:
maar waarom speel je dan minecraft en niet bijvoorbeeld sims ???: in sims heb je ook geen verhaal lijn ,gaat het bouwen iets sneller ,en zijn de grafics 200x beter
of bijvoorbeeld rollercoaster tycoon (tja daar kan je bijna alleen een pretpark maken ,maar toch...)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.2K

Het beste antwoord

Omdat de mogelijkheden oneindig zijn. Je kan alles zelf aanpassen en er zijn honderden verschillende items.

In de meeste spellen, krijg je een verhaal voorgeschoteld die je dan kan doorlopen, en dat is het. Dan is er soms nog een multiplayer maar daarin is er ook een vaste structuur waar je niet van kan afwijken. Al met al ben je dan hooguit 10 uur bezig, voordat je alles al wel hebt gezien. Maar in Minecraft kan je honderden uren bezig zijn, en dan nog zijn er nieuwe dingen te doen/maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De kracht van Minecraft is dat het uniek is, er bestaat ( bijna ) geen spel die je kan vergelijken met Minecraft. En om dat je helemaal vrij bent om te bouwen wat je maar wilt ( lego voor grote jongetjes dus).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is t gratis en is het via steam leg uit plz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhm blockland? Is dat niet gratis dan
het is heel erg leuk een geen mindcraft maar minecraft het is first person je kan van alles bouwen snachts komen er zombies je kan onder de grond enz. ik zou het ook spelen het is echt heel leuk

Toegevoegd na 50 seconden:
hier een filmpje ervan http://www.youtube.com/watch?v=wnMN_-X_bzE
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minecraft is zo populair juist omdat het simpel is. Je heb alles in eigen hand, je kan het zo ingewikkeld maken als je wil ( Red Ore, Traps en Rails ) en je kan het bij de basics houden ( Gewoon overleven ). Ikzelf vind het ook een geweldig spel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker je fantasie er los. Toen ik het zag op internet dacht ik dat het onwijs stom was, maar toen ik eenmaal was overgehaald het ook te spelen vond ik het geweldig. De updates blijven leuk, ook al zou ik wel wat meer vertrouwen willen hebben wanneer ze uitkomen. Zoals 1.6, Notch zegt dat hij momenteel op 1/3 zit ofzo... O ja, plus 1 dan:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;) De Multiplayer lijkt me nogsteeds het vetste, ik heb alleen nog een beta 1.2 die niet update, wou kijken wat het was. Ik ga het binnekort komen ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2? Sjee, je mist een hele hoop Kown! Inderdaad, SMP is leuk, zolang het maar niet al te veel lagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja VWO en Gitaar gaan even voor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil hier op reageren, maar weet niet wat te zeggen.
Nou.... Je hebt gelijk:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dat kan ik ook met andere spellen nu heb ik de engine van company of heroes aangepast en heb ik mappen voor 12 mensen en een campaign als de duitsers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je precies marine? Wat kan je ook met andere spellen?