hoe haal ik de reclame van mijn acer laptop weg?

ik heb een acer laptop en als ik die een tijdje laat staan zonder er wat aan te doen krijg ik reclame van acer zelf. is er ook een manier om dat uit te zetten? ik heb windows vista.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je Windows 7/8 hebt is dit te doen door de rechtermuisknop in de drukken en de eigenschappen/persoonlijke instellingen > schermbeveiliging dan staat acer erin als standaard. Deze veranderen door bijv zeepbellen of 3D tekst. Wat je zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Min. Lees toelichting nogmaals