Hoe verander ik mjjn ava bij een youtube account?

Ik heb een youtube account want die krijg je erbij als je een g-mail account aan maak maar mijn email had ik een foto geplaatst bij minn profiel foto nu is dat ook mijn profiel foto op youtube maar dat wil ik niet mijn profiel foto heb ik ookal op mijn email veranderd in de hoop dat hij bij youtube ook weg gaat maar dat lukt niet. Iemand enig idee hoe ik dit moet veranderen. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Log in met jouw account, klik op je naam, dan op profiel, je komt op een google + Pagina, meteen in het midden staat jouw profielfoto, ga met je cursor er op staan. Er staat dan: 'profiel foto wijzigen'. De rest wijst zichzelf.