Bestaat er een bedrijf die oudere laptops nieuwe onderdelen geeft

(kijk ook naar de vraag van florian94 over zelf een computer maken)

zie: http://www.goeievraag.nl/vraag/website-laptop-pc.41330

maar ik bedoel dan echt:
of er een bedrijf die bijvoorbeeld een computer 4gb ram geheugen geeft, 640gb, windows7, een betere processor, andere videokaart. ik heb liever dat er geen besturingssysteem op komt

originele gegevens computer:
2gb ram
160gb
windows vista (wil windows 7 legaal)
2.3ghz

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

99% van alle computer bedrijven kunnen dit voor je doen. Loop maar eens binnen bij de eerste beste computer zaak bij jou in de buurt en vraag hiernaar.

Overigens kun je ook bij een laptop heel makkelijk zelf een aantal onderdelen vervangen als je een beetje handig bent. In de meeste gevallen is dit niet meer dan een paar schroefjes loshalen en het component eruit schuiven en de nieuwe erin doen.

Qua besturingssysteem werkt het hetzelfde als met een computer, dus simpelweg installeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja bij www.xxodd.nl daar kan je je eigen configuratie laptop maken zonder besturingssysteem als je dat wilt ;-)