Ik kan mijn externe harde schijf niet openen, mijn pc geeft deze code aan: cyclische redundantiecontrole, wat kan ik doen?

En wat houdt deze melding in en het is een freecom externe harde schijf van 2 TB.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Oei dat is een behoorlijk fout ! als het een CD was zou ik zeggen misschien moet hem reinigen want meestal wijst dat op een beschadiging en meestal zelf een fatale maar het gaat hier om een HD dus zou het gaan om ene beschadigde sector dus je zult de schijf moeten controleren op fouten zie schijf controle deze computer rechtsklik op de externe schijf tabblad extra en dan op fouten controleren hopelijk valt het mee want dit is echt iets dat bijna niet te maken is als het om CD DVD gaat ene HD moet nog wel kunnen maar soms zit er zelf niets anders op dan alles weer te formateren. en desnoods een wat uitgebreidere test en reparatie tool op te zoeken succes zou jammer zijn dat je externe Hd naar de maan is

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100