Ik kan mijn externe harde schijf niet openen, mijn pc geeft deze code aan: cyclische redundantiecontrole, wat kan ik doen?

En wat houdt deze melding in en het is een freecom externe harde schijf van 2 TB.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Oei dat is een behoorlijk fout !
als het een CD was zou ik zeggen misschien moet hem reinigen want meestal wijst dat op een beschadiging
en meestal zelf een fatale

maar het gaat hier om een HD dus zou het gaan om ene beschadigde sector
dus je zult de schijf moeten controleren op fouten

zie schijf controle

deze computer
rechtsklik op de externe schijf
tabblad extra en dan op fouten controleren

hopelijk valt het mee want dit is echt iets dat bijna niet te maken is als het om CD DVD gaat ene HD moet nog wel kunnen maar soms zit er zelf niets anders op dan alles weer te formateren.
en desnoods een wat uitgebreidere test en reparatie tool op te zoeken
succes
zou jammer zijn dat je externe Hd naar de maan is
capthavoc