Wie heeft nog goede tips? voor geld sites zoals money miljonair en euroclix? enzz iemand nog ergens goede of slechte ervaringen mee?

Geld verdien sites

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hiermee kan je vast vooruit:
http://www.easycentjes.nl/gptlijst2/gptlijst2.htm

Toegevoegd na 1 uur:
Uiteindelijk denk ik, dat je beter zelf zo een site kan hebben, maar moet je je goed in verdiepen eerst.

"Als je eigen website heb dan kan je deel gaan nemen aan affiliatie (affiliate) programma's en verdienen met promoten van online advertenties (Zie Affiliate sectie). Sommige mensen hebben beroep van gemaakt en werken vanuit thuis aan promotie van bedrijven, verkoop van producten etc."

voorbeeld: http://www.ondernemeneninternet.nl/affiliate-marketing.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zinngeld is ook prima, moneymiljonair is de beste, maar die ken je dus al. Mijn advies is wel, klik op de vergoedingslinken, maar ga niet al hun enquetes invullen. Je moet je niet laten verleiden tot aankopen en abonnementen, want dan ben je slecht gestuurd. Verder ben ik een beetje aan het aftasten, wat echt opschiet ;) Ik zal je tippen als ik een goeie tegenkom.

Andere antwoorden (4)

Ik heb jarenlang meegedaan met euroclix. Dat leverde niet zoveel op, maar toch iedere maand een kleine 15 euro. Een tip is wel dat je een apart emailacount aanmaak, speciaal voor die sites, omdat je anders steeds je prive-mailbox vol hebt met reclamemails die je moet aanklikken.
Goede ervaringen voor mij dus met euroclix. Inmiddels ben ik er mee gestopt, koste me te veel tijd en had het geld niet meer zo nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is natuurlijk wel zo, dat als je van plan bent iets aan te schaffen en bestellen, dat je een aardige korting kan krijgen via die sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou muisje12, lekker meegenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, hier ook goede ervaringen met Euroclix, en altijd als je online iets wilt kopen eerst checken of de winkel misschien een partner is zodat je via Euroclix kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, kijk je eerst wie de meeste korting geeft, haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet bij Euroclix alleen wel afblijven van die Lucky clix fruitautomaat.
Bataviamail.nl gaat lekker snel. Elke 2500 punten is 7,5 cent en dat kun je binnen een dag bij elkaar klikken (als je daar tijd voor hebt). Aan mailtjes verdien je maar 1,5 ct per dag. linkspel is 30 ct/1000 kliks Ik ben nu 1 maand lid en zit al boven de 5 euro. Nog geen ervaring met uitbetalen daar.

Catch-a-cash.eu gaat ook best snel. uitbetaling vanaf 5 euro. 30 ct/1000
Gekkengoud.nl is ook een betrouwbare site. uitbetaling vanaf 7 euro. 40 ct/1000

Ik heb geen vertrouwen meer in Altijdmails.nl. Heb 2 maanden terug een uitbetaling aangevraagd, maar ik heb nog steeds niks en op de site staat vermeld dat mijn betaling verwerkt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.bataviamail.nl/pages/index.php?refid=supadupa
Ik ben geen u hoor, maar leuk dat je je via mij wil aanmelden. Heb nu alleen 1 referral bij betaaldemails.nl, maar die kun je daar krijgen bij elke 300 punten.
suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hartstikke bedankt muisje12 en C4th voor het aanmelden :0)
Heb ineens een hele euro erbij.. !
MoneyMiljonair is een hele goede site, ik heb hier al 5 keer uitbetaald gekregen.
Verder zijn sites waar je enquêtes invult ook goed voor snel geld verdienen, maar je bent wel wat langer bezig.
Opinionbar en Panelwizard vind ik erg goed :)

En wat anderen al zeiden, maak een apart emailadres aan, want je gaat wel veel rotzooi krijgen.

Toegevoegd na 43 seconden:
op MoneyMiljonair kun je elke dag meedoen met de bingo, de hoofdprijs is daar vaak 100 of 200 euro! Kleine kans, maar je kunt altijd proberen.
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb inderdaad ook money miljonair, daarnaast Jiggy en intomart. Bij de laatste zijn ze in het begin heel actief maar hoe meer je hebt gespaard (ik inmiddels meer dan 90 euro, maar dan wel verdeeld over een paar jaar) hoe minder enquetes je van ze krijgt opgestuurd...is mijn ervaring althans.

Money miljonair bevalt me het beste!
Succes, leuke vraag!