hoe verander je programmanamen op een imac?

ik heb minecraft via mijn usb stick van mijn pc (windows vista) op mijn imac gezet. maar als ik het open, komen er allemaal van die rare tekens op het scherm. ik heb al gelezen op internet dat je achter de programmanaam in plaats van .exe .cwa moet zetten. maar hoe verander je het programmanaam (zonder alias aanmaken)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Naam veranderen doe je door op de naam te klikken of op Enter te drukken en een andere naam in te geven. Bijna identiek aan zoals het onder Windows gaat.
Het gaat je echter niet helpen: Je kunt niet zomaar PC-programma's op een Mac draaien, net zo min als dat andersom gaat.
Als je dat toch wilt heb je een emulator zoals Virtualbox (www.virtualbox.org) of Paralells nodig.