U kan altijd een printscreen nemen en dan plakken in bv Word oid.
In W7 zit ook een mooi progje dat Knip programma heeft en een kopietje kan maken van een door u aangegeven deel van het scherm.
Dat kan u dan "Opslaan als..." , een naam en locatie geven.
Als u op het Windows logo klikt en dan op de commandolijn gewoon Knip typt dan zal het programma zich laten zien en kan u er gewoon op klikken om te openen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Marktplaats heeft op de site staan dat deze mogelijk wel terug moet komen om advertenties op eenvoudige wijze te kunnen printen.

Wat u tot die tijd zou kunnen doen is het volgende:

1. Selecteer het gedeelte van de advertentie wat u zou willen afdrukken.

2. Druk tegelijk op CTRL en P (of open in uw browser "Bestand -> Afdrukken") waardoor het printmenu opent.

3. Kies voor "Selectie"

4. Klik op Afdrukken.

Als het goed is wordt zo alleen het gedeelte wat u geselecteerd heeft afgedrukt.