Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

www.ioffer.com betrouwbaar?

is het veilig om iets uit het buitenland te laten importeren naar Nederland, vooral als iets duur is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom perse daar? Die spullen worden ook gewoon in Nederland of bij Nederlandse webshops verkocht. www.mediamarkt.nl
www.bol.com
www.coolblue.nl

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze website is een soort Ebay. Je doet dus geen zaken met het bedrijf dat de website runt, maar met individuele aanbieders. Het is dus moeilijk te zeggen of de hele website betrouwbaar is. Er zullen altijd aanbieders zijn die de boel oplichten.

Desondanks kom ik een hoop negatieve publiciteit over deze "marktplaats" tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overtuigende feiten, heeft mij doen beslissen iig niets uit het buitenland te bestellen op de site.

Andere antwoorden (2)

Het ziet er op het eerste gezicht wel netjes uit, als een soort eBay. Daar zit ook het probleem, het is niet 1 verkoper maar allemaal particulieren en die zijn niet altijd betrouwbaar. De pers-pagina ziet er ook goed uit. Hier moet je wel op dezelfde dingen als bij marktplaats en eBay letten, dingen die te goed(koop) lijken zijn meestal nep of je wordt opgelicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor! Ik bestel er regelmatig wat van rond de 80 euro. Meestal boven de 100 euro moet je invoer rechten betalen en dat is 19% van het bedrag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding