Waarom is mijn internet sloom terwijl ik volgens een speedtest 94,17 mbps heb?

Volgens speedtest.net heb ik een ping van 5ms, downloadsnelheid van 94,17 mbps en een uploadsnelheid van 94,43 mbps. Ik heb glasvezel bij kpn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

het zou aan je pc/laptop kunnen liggen. als je een trage computer hebt helpt een hoge downloadsnelheid niet, je systeem moet het ook aankunnen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

zou het aan je browser kunnen liggen? (Toolbars, Extensies) of ben je wat aan het downloaden? (Torrent, usenet)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jij kunt wel snel internet hebben, maar bij downloaden ben je ook afhankelijk van de snelheid waarmee de te downloaden software wordt aangeboden.