Mag de sticker aan de binnenkant van je laptop eraf?

Aan de binnenkant van mijn laptop zit er rechtsonder een sticker. Daarop staat type van de laptop, Memory, OS, CPU, ODD en dat mijn laptop een garantie heeft van 24 maanden. Hij begint na een aantal maanden los te raken, dus ik vroeg me af of die sticker eraf zou mogen en dat die echt nodig is voor het geval ik mijn laptop terug zou brengen als er iets niet goed aan is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Eigenlijk is het gewoon reclame, ik heb er altijd een erge hekel aan en haal ze er direct van af. Voor de garantievoorwaarden maakt het niet uit. De sticker is bedoeld zodat je in de winkel snel kunt zien wat er allemaal in zit. Op je mooie laptop is zo'n sticker niet fraai. Haal hem er dus gerust af. Helaas zijn het vaak hardnekkige stickers om te verwijderen. Een paar tips om de stickerlijm die vaak achterblijft te verwijderen zijn: fohnen, lampolie en een schone doek en als dat niet werkt eventueel aceton (met mate).

Toegevoegd na 3 minuten:
Via de link (en als je even googelt) zie je dat je niet de enige bent. Ook hier wordt bevestigd dat de sticker niet je garantiebewijs is; dat is je aankoopbon. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Gelukkig heb ik een ribbelig dashboard, dus ik kan hem er zo vanaf halen! =D