hoe maak ik tweede msn (emailadres) aan

weet iemand hoe ik een msn er bij kan maken .waarom? ik sta op een side ,maar wil niet mijn huidige msn opgeven dat is prive.hoe maak ik een tweede aan?

Toegevoegd na 3 uur:
ok het is gelukt voor tweede email op hotmail ,maar hoe krijg ik die op msn? ik durf niet teveel te doen ze hebben het over samenkoppelen moet ik dat doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon op dezelfde manier als je de 1ste hebt aangemaakt alleen moet je een andere naam gebruiken en een ander wachtwoord. Succes!

Op www.hotmail.com kun je een tweede e-mail adres aanmaken door op registreren te klikken wat rechts onderaan het scherm staat. Toegevoegd na 3 uur: Ik zie dat het gelukt is om een tweede e-mail aan te maken. Heb je MSN zelf al op de computer staan? Dan hoef je verder niet veel meer te doen. Als je MSN opstart kan je ook voor de optie 'aanmelden met ander e-maill adres' kiezen. Als je hiervoor kiest kun je je met een ander e-mail adres aanmelden.

Bronnen:
www.hotmail.com

Hoe kun je Windows Live ID’s koppelen Met behulp van de Gekoppelde ID functie, kun je tot vijf verschillende Windows Live ID’s aan elkaar koppelen zodat je met een klik op de knop tussen deze accounts kan schakelen. Je kan verder ook Hotmail of Live account koppelen aan Windows Live ID’s gebaseerd op je persoonlijke e-mailadres. Windows Live ID’s koppelen Meld je aan op je account pagina met je Windows Live ID e-mailadres en wachtwoord. Onder het kopje "Andere opties" op deze pagina, select "Gekoppelde ID’s". Op de volgende pagina, selecteer "Een gekoppelde ID toevoegen". Op de volgende pagina, bevestig dat je huidige informatie klopt door het wachtwoord in te voeren van het Windows Live ID waar je opdat moment mee bent ingelogd, voer vervolgens het e-mailadres en wachtwoord in van het Windows Live ID e-mailadres dat je wilt linken aan je account.. Klik op de "Koppelen" knop. Je kan deze stappen herhalen om tot vijf verschillende Windows Live ID’s aan elkaar te koppelen. Een gekoppelde Windows Live ID verwijderen Meld je aan op je account pagina met je Windows Live ID e-mailadres en wachtwoord. Onder het kopje "Andere opties" op deze pagina, select "Gekoppelde ID’s". Klik op "Loskoppelen" achter de Windows Live account die je wilt verwijderen. Op de volgende pagina, klik op de "Loskoppelen" knop om te bevestigen dat je deze Windows Live ID’s wilt loskoppelen. Tussen gelinked Windows Live ID’s switchen Je kan tussen gekoppelde Windows Live ID’s switchen door op de je Windows Live ID naam te klikken die je ziet verschijnen in de rechterbovenhoek van Windows Live pagina’s. In het drop-down menu dat je dan ziet verschijnen zie je al de gekoppelde Windows Live ID’s waar je tussen kan switchen. Klik hier op het Windows Live ID dat je wilt gebruiken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100