dat is niet te achterhalen.

bij de meeste gebruikers vullen hun echte naam niet eens in bij hun nickname. Bijvoorbeeld goeievraag.nl vraagt niet naar de echte naam.

Waar dat wél zo is, is het verboden om de gegevens weer te laten geven als site, en zul je het systeem moeten hacken om in de database te zien wat er staat, en dat is illegaal.

Toegevoegd na 2 minuten:
een nickname is er ook voor bedoeld om de echte identiteit los te maken van de internet-identiteit. Dan kun je dat niet zomaar weer koppelen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de meeste fora en ook op deze site heb je de mogelijkheid om iemand een persoonlijk bericht (PB) te sturen.
Ga naar het profiel van diegene van wie je het wilt weten,
stuur een bericht en kijk of je antwoord krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kleine kans maargoed...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wel de enige mogelijkheid, dus een plus!