Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is 75 MB verbruik p maand via mijn mobieltje, veel?

Ik heb een Samsung met 3G+ netwerk. Ik kijk via mijn mobieltje naar Nu nieuws, Telegraaf, GV, het weer en Hyves. Ik kon via mijn factuur niet achter komen hoeveel Mb ik daarvoor p maand verbruik. Daarop heb ik T Mobile gebeld en die gaf een schatting van 75 Mb p maand. Op mijn vraag of dat veel is of niet kreeg ik zo n vreemd antwoord dat ik geen spat verder. Ik hoop dat iemand hier kan zeggen of 75 Mb veel is voor verbruik via mijn mobiel?? ps. ik gebruik hem niet als modem voor mijn laptop

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee hoor, 75 MB valt best mee. Ik heb even gekeken op mijn telefoon en ik zit op 491,13MB.

Het ligt een beetje aan je abbonement. Ik meende dat een standaard abbonement bij T-Mobile, 1GB (dus 1024MB) mag verbruiken. Je hebt dus naar alle waarschijnlijkheid genoeg over.

Daarbij komt wel, wanneer je geen web'n walk (? zo hete dat toch bij t-mobile?) aan hebt staan, 75 MB erg veel is, en je een gepeperde rekening kan verwachten. Eigenlijk moet je zonder web'n walk helemaal niet op internet zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding