Hoe moet ik deze videos importeren in windows movie maker?

Ik heb gister met mijn camera filmpjes gemaakt op de computer gezet en bewerkt met windows movie maker. Nu lukt dit (met mijn nieuwe) filmpjes niet meer. De filmpjes van gister speelde ik af met windows media player maar met deze kan dat ook niet (verkeerd bestand ofzo het is een mp4. bestand). Ik heb (dacht ik) alles hetzelfde gedaan als dat ik gister deed maar als ik de videos wil importeren staan/zie ik ze gewoon niet. En als ik dat naar de zelfde map ga maar dan gewoon via de computer staan ze er wel bij. Wat moet ik nu doen zodat ik deze videos toch kan importeren en bewerken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

mp4 kun je niet rechtstreeks importeren in windows moviemaker je zult ze dus eerst moeten converteren naar aan ander formaat als wmv of avi wellicht heb je bij de camera software gekregen waarmee dat kan ? maar ik vraag me even af wat er aan de hand is dat je de filmpjes van gister wel kon afspelen heeft je camera een andere setting o.i.d ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100