Hoe moet ik deze videos importeren in windows movie maker?

Ik heb gister met mijn camera filmpjes gemaakt op de computer gezet en bewerkt met windows movie maker. Nu lukt dit (met mijn nieuwe) filmpjes niet meer. De filmpjes van gister speelde ik af met windows media player maar met deze kan dat ook niet (verkeerd bestand ofzo het is een mp4. bestand). Ik heb (dacht ik) alles hetzelfde gedaan als dat ik gister deed maar als ik de videos wil importeren staan/zie ik ze gewoon niet. En als ik dat naar de zelfde map ga maar dan gewoon via de computer staan ze er wel bij. Wat moet ik nu doen zodat ik deze videos toch kan importeren en bewerken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

mp4 kun je niet rechtstreeks importeren in windows moviemaker
je zult ze dus eerst moeten converteren naar aan ander formaat als wmv of avi
wellicht heb je bij de camera software gekregen waarmee dat kan ?

maar ik vraag me even af wat er aan de hand is dat je de filmpjes van gister wel kon afspelen heeft je camera een andere setting o.i.d ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht van niet. Maar het kan wel zijn (heb de camera sinds gister dus ben er ngo niet zo bedreven in). Ik ga in ierder geval proberen om de videos naar wmv of avi te converteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nu gelukt om hem te converteren naar iets wat windows medie player wel afspeelt Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem met windows movie maker. Ik weet eerlijk gezegt niet naar waar ik het omgezet omdat ik niet wist of ik dit kon invullen en zoja kon ik niet vinden waar dus ik heb maar op converteren knop geklikt (ik dacht ik zie wel wat er gebeurt wie dan leeft wie dan zorgt) maar tja ik ben er niet echt veel mee opgeschoten volgensmij (nou ja misschien dat ik het nu met windows media player kan afspelen.) nog tips?
capthavoc
11 jaar geleden
Tja kijk eens naar je output welk formaat dat word?
en ander nog eens proberen misschien is het mpeg ?meestal loop je vast op codec ed ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gelukt om de video's naar een avi bestand te converteren. Ik kan ze nu dus bewerken. Super bedankt!!