op mijn windows 7 notebook geeft hij geen beschikbare wifi-verbindingen weer. hoe kan ik dit oplossen?

ik heb een ASUS r500v. ben nu met kabel verbonden maar ik wil graag ook zonder kabel kunnen internetten.

Toegevoegd na 2 uur:
als ik nieuw netwerk maak kan ik nergens mee verbinden. er staat geen lijst met wifi verbindingen in mijn omgeving

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste, remco
staat je wifi ontvanger in eerste instantie wel aan ?
is dit het geval reset je modem en kijk of het daar aan ligt kun je met ander laptops of telefoon wel verbinding maken met je laptop ?
en anders moet je even kijken of er drivers beschikbaar zijn en die downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit zit vaak in je netwerk centrum ga daar heen via configuratiescherm en maak een nieuw netwerk. voer de code in en je hebt internet.