Binnen hoeveel dagen is een provider/registrar verplicht een EPP-code te verstrekken? (.com domein)

Ik wil een domeinnaam verhuizen van de ene registrar naar de andere. Ik weet dat de regels bij een .nl domein zijn dat een registrar na verzoek binnen 5 dagen de token/Epp-code dient te verstrekken. Maar hoe zit dit bij een .com domein, want hierbij gelden geen SIDN regels.
(https://www.sidn.nl/over-nl/domeinnaam-wijzigen/domeinnaam-verhuizen/)

Toegevoegd na 1 uur:
Punt is: ik wil een domeinnaam .com overhuizen van een webdesign bedrijf naar mij. Maar diegene weigert mij de token te verstrekken zodat ik de domein kan overzetten.

Nu weet ik dat bij Sidn (.nl) geldt dat men dit binnen 5 dagen dient te verstrekken.

Hoe zit dat dan bij een .com adres? Zit hier ook een termijn aan verbonden waarbinnen met de token dient te verstrekken als hierom gevraagd wordt door de klant?

Is mijn vraag nu duidelijker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je de authorisation key? Die kun je normaal gesproken zelf opvragen in je control panel. Bij welke provider zit je?

Antwoorden (1)

Het kan een paar weken zijn of 2 dagen:)