Kun je een verzendlijst van Whatsapp delen met iemand?

Met een aantal collega's werken wij en nu is er steeds 1 collega die via een verzendlijst via whatsapp een bericht stuurt aan alle klanten. Deze collega wil die taak niet meer alleen op zich nemen, en vroeg zich af of hij makkelijk de contacten die in deze verzendlijst staan met ons kan delen? Wij hebben de contacten namelijk nog niet in onze telefoon staan. Is hier een handige manier voor?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
8K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dit gaat helaas niet. We werken vanuit huis op dit moment en in verschillende hoeken van het land. Meerdere keren per dag gaat er een bericht naar de hele verzendlijst

Antwoorden (1)

Ja, je kunt contacten delen.
Open een gesprek met de persoon waar je het heen wilt sturen.
Tik op de paperclip om een bijlage te sturen, en tik op de optie 'contact'.
Nu kun je alle contacten die je door wil sturen selecteren en verzenden.
Ritsuka
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Hiermee deel je toch geen verzendlijst? Een wijziging in de verzendlijst verschijnt niet automatisch bij anderen.
Je stuurt contacten...
Maar misschien is dit de enige oplossing.
Ritsuka
4 jaar geleden
"vroeg zich af of hij makkelijk de contacten die in deze verzendlijst staan met ons kan delen"
Dit is de vraag, die heb ik beantwoord. Een echte lijst delen kan volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Gaat er inderdaad om om de contacten te delen, niet perse de verzendlijst. Zou helemaal mooi zijn als dat kon, maar is volgens Whatsapp niet mogelijk. Moet je dan alle contacten los aanklikken? Of kun je wel vanuit de verzendlijst alle contacten in 1 keer aan laten vinken in je contacten van je telefoon? Het gaat namelijk om meer dan 100 contacten...