Als ik een berekening maak in excel krijg ik een w ipv een , dus bijvoorbeeld 2,5 wordt 2w5. En in word heb iik hetzelfde!

Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

ctrl shift ongeveer 10 seconden inhouden misschien werkt dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U moet dit instellen in de opties van Word en Excel. zie bijlage.
Daar moet u een komma invullen, het kan zijn dat er niets staat of een w.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U bent zeer bedankt, het is gelukt !!!
Controleer via configuratiescherm, Land/Regio wat er staat bij de instellingen voor notaties. Via meer instellingen kun je controleren hoe getallen, valuta datum etc. worden opgemaakt. Waarschijnlijk staat bij jou een w als decimaal teken ingesteld i.p.v. de komma.

Toegevoegd na 4 minuten:
Word, Excel etc. nemen deze instellingen normal gewoon over.

Toegevoegd na 8 minuten:
Onder Vista Configuratiescherm, Klok, taal en regio, Bij Landinstellingen, De indeling voor datum, tijd of getallen wijzigen