Hoe installeer ik sims 2 met alle uitbreidingen op mijn externe harde schijf?

en als ik sims dan opstart, gaat dat net zoals normaal of moet ik iets speciaals doen om hem vanaf daar op te starten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
de sims 2 installeert sowieso een map in mijn documenten, waar ook een hele lading data in staat. Je kunt het dus niet op meerdere pc's spelen vanaf de externe schijf.

Antwoorden (2)

Ik denk dat je weet hoe Sims op de externe schijf krijgt. Vandaar kun je een snelkoppeling op je bureaublad zetten. Hierop klikken en Sims start op vanaf de externe schijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
simpel knippen en plakken werkt niet, tijdens de installatie plaatst de game verschillende files in je registery, die vind deze dan niet meer..

beste is de-installeren, en herinstalleren >> custom install en dan je locatie van je externe HD invoeren