Hoe maak ik een game zonder ik iets ken van programmeren

ik wil dus een online game maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dan zou ik beginnen met iets te leren over programmeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat gaat niet, je kunt ook geen racewagen besturen als je nooit rijles hebt gehad
13 jaar geleden
altijd handig is een site die het je leert en instructies geeft.

Bron verwijst je naasr zo een site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beginnen met het programma GameMaker.
Het is simpel te downloaden en je kan beginnen met games maken. Kijk maar is op yoyogames.com, heel veel games zijn met dat programma gemaakt. GameMaker moet je gewoon even doorhebben, dan snap je het. Dus download het programma en begin met een simpele 2d game zoals 'ontwijk het balletje'.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg ik net in de reactie boven je :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, niet gelezen. Maar nouja, nu weet hij ook waar je over praat :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.gamemaker.nl/
GameMaker, kun je inderdaad gebruiken, en dat werkt best goed. Op school hadden we laatst workshop gamesmaken, en toen heb ik dat programma ook gebruikt. Mijn spel was zo klaar, en dat terwijl ik helemaal niks van Programmeren weet. Wel bevat het programma enkele fouten,