Wat is de juiste XML code om naar meerder emaladressen te sturen?

Een adres:

Toegevoegd na 6 dagen:
Antw:er is een speciale property om een CC te versturen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heeft XML met mailen te maken? Met welk platform of programmeertaal ben je bezig?

Antwoorden (2)

Er bestaat geen juiste code, XML is een "markup" (opmaak) taal en is niets anders dan een formaat om gegevens in vast te leggen.
XML code "kan" helemaal niks. Daarvoor heb je een scripttaal (zoals Javascript) nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is geen XML code voor.
Afhankelijk van waar je je e-mail adressen vandaan wilt halen, wat je precies wilt versturen, en waar vandaan, kun je daarvoor wel javaScript of PHP gebruiken.

Onder anderen, waarschijnlijk.
Want als je code in een PHP forum wilt injecteren dan zul je met .asp waarschijnlijk niet veel kunnen uitrichten.

Maar wie weet gaat het je om een nieuwsbrief die via een CMS gestuurd moet worden .