Hyves achtergrond altijd grijs ( ook by andere )

Haai, ik weet niet of dit de goede categorie is.
Maar; Als je hyves hebt heb je je eigen ontwerp, achtergrond dus, lettertype. Ik zie dat niet! alleen grijs. ook by andere, en groepen. Dit is zeer storend. Is dat bij jullie ook? Hebben jullie een oplossing. als ik me bv. afmeld van een groep zie ik een sec hoe de design eruit ziet van die groep en dan weer grijs. Dit gebeurt ook als ik op 'Pimp my profile' klik. en dan opslaan.

HELP ME,

Toegevoegd na 8 minuten:
Als ik op pimp my profile klik zie ik op het voorbeeld scherm het goede ontwerp als ik op opslaan klik, komt het slechte weer.

toch bedankt voor het reageren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Rechtsboven onder de naam ongeveer kun je een optie kiezen, bij de gewone pagina, kun je kiezen voor tonen in eigen design. Daar moet je op klikken.
Soms hebben mensen een drukke achtergrond waardoor de letters etc lastig worden om te lezen, dan kun je kiezen voor standaard design en daar staat hij nu bij jou op ingesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel!

Andere antwoorden (2)

boven in de rechter hoek staat toon eigen design of toon standaard design
misschien heb je dat in gesteld op standaard design
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar jij last van hebt met hyves, had mijn zus ook, maar bij haar was allez zwart.

Ze heeft het inmiddels opgelost. Ze heeft een ander disigne genomen. Hoe ze het exact heeft gedaan weet ik niet, dat zal ik eens aan haar vragen.

Maar je kan ook gewoon het in het standaard disigne bekijken, ik weet dat het vervelend is. Je wilt gewoon je disigne en letters zien die je gekozen hebt, maar in het standaard disigne kun je wel gewoon nog alles lezen.

Zodra ik weet van mn zus hoe ze het heeft aangepast, zet ik dat erbij.