(Nieuwe) laptop Samsung laadt internet pagina's vreemd. Wat te doen?

Ik heb sinds 3 weken ongeveer een nieuwe laptop (samsung np350v5c s04NL ) -windows 8. Het probleem is dat vaak (ongeveer 40% van de tijd) als ik een internetpagina open dan laadt hij hem maar deels. Meestal zijn dit de problemen:
-Afbeeldingen zijn niet zichtbaar.
-Alle tekst staat aan de zijkant zonder opmaak.
-Delen tekst worden niet geladen.
(Youtube)-filmpjes worden niet afgespeeld.

Dit kan ik vaak wel makkelijk oplossen door de pagina 1 a 2 keer te verversen, maar het is wel vervelend. Weet iemand waar dit aan kan liggen of wat ik eraan kan doen?
Ik gebruik google chrome als browser, ik weet niet of hij het ook bij andere browsers doet.

(Ik doe er een bijlage bij hoe hij fok.nl bijvoorbeeld opent.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Controleer of JavaScript is ingeschakeld.
Schakel alle browserwerkbalken en -extensies uit.
Controleer of Silverlight nog up to date is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Ik heb de nieuwste versie van Silverlight nu net gedownload en heb volgens google chrome geen extensies.
Hoe kan ik zien of JavaScript is ingeschakeld?
(Tot nu toe heeft het volgens mij nog niet gewerkt want ik klikte een aantal keer op 'Plaats Reactie' hier boven en er gebeurde niks, moest eerst verversen :(, heel vaag..)