kan iemand direct zien wanneer je iemand ontvolgt op twitter?

Ik heb iemand in mn lijst die ik niet meer wil volgen. Als ik diegene ontvolg, ziet diegene dat? Krijgt die daar een brricht ofzo van? En kan t ook dat diegene mij niet meer kan volgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Tenzij jij de enige volger van die persoon bent, zal die niet direct zien dat je hem/haar ontvolgt.
Hij/zij krijgt hier geen bericht van, alleen het aantal followers van hem/haar komt ipv op X nu op X-1. Slechts weinigen zal dat opvallen (tenzij die persoon dus maar heel weinig followers heeft).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dat mensje krijgt geen bericht als je 'm ontvolgt. En: die persoon kan jou dan wel nog steeds volgen. Tenzij je die persoon blokkeert. Dat is erg leuk om te doen namelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet direct maar als ze naar jouw profiel oid gaan zien ze wel dat je hem/haar niet meer volgt