Hoe krijg ik gratis Whatsapp op mijn iPod zonder hem te jailbreaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je geen euro missen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat krijg je met apple
Ritsuka
11 jaar geleden
Heel simpel, niet.
Kan sowieso niet op een iPod, hij staat niet in de Store.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@martine74 jawel alleen heb apple account aangemaakt zonder creditcard en anders moet ik meteen 10 euro cadeaukaart kopen en al die andere troep die geld kost hoef ik niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Ritsuka die staat sws wel in de store

Het beste antwoord

Dit kan niet.
Ook niet als die gratis is.
Helaas daarvoor zul je hem echt moeten jailbreaken.
Maar pas op jailbreaken is ook niet zonder risico's.
Als je hem namelijk jailbreakt je Ipod crasht zul je hem willen opsturen naar apple.
Maar apple die maakt hem niet meer (gratis) als die is gejailbreakt en dat kost je dan heel veel geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geen random dingen gaat downloaden, zijn er ook geen (zeer kleine risico's) om te jailbreaken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor zeker als je er bovenop nog een verzekering hebt maar apple geeft garantie voor 1 jaar en hij als die gewoon crasht zal die terug moeten. Of voor andere dingen zoals een enorme kras in je scherm

Andere antwoorden (1)

Ik had hem is een keer gratis kunnen downloaden omdat hij een dag gratis was, als je geluk hebt gebeurd dat nog een keer en dan kan je hem gratis downloaden zonder jailbreak.