Je krijgt daar inderdaad geen bericht van, maar op het moment dat jij op iemands profiel kijkt (die jij hebt toegevoegd als vriend) staat er ofwel 'friend request sent' of 'add as friend'. In het eerste geval heeft diegene er nog niet op gereageerd, in het tweede geval is het vriendschapverzoek wel al afgehandeld en heeft diegene jou dus geweigerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier krijg je geen melding van.
Je krijgt alleen een melding als die persoon je geaccepteerd heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat krijg je helemaal niet te horen. Dit doen ze om spam tegen te gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou nee om je privacy te behouden, niemand hoeft te weten dat je iemand niet wil accepteren!
Je krijgt inderdaad geen melding. Overigens heeft die persoon ook de mogelijkheid om een optie als 'niet nu' te kiezen, zodat hij niet telkens een verzoek krijgt, maar het wel ten alle tijden kan accepteren (tenzij jij je verzoek intrekt). Kijk dus niet raar op als iemand jou pas na een maand of 5 accepteert.