Hoe komt het dat ik altijd 0,5 seconden "lag" heb bij black ops 2?

Als ik online speel lijkt het alsof ik constant 0,5 seconden vertraging heb.
Als ik bijvoorbeeld een hoek om loop, en ik zie iemand lopen en schiet er op, ben ik vaak verrassend snel dood, en als ik vervolgens op de killcam kijk, ben ik bij de tegenstander de hoek al om, terwijl ik op mijn scherm de hoek nog om moet lopen. (0,5 seconden vertraging in mijn nadeel dus)
Hierdoor kan de tegenstander dus altijd net iets sneller reageren, en daardoor wordt helaas mijn gehele speelervaring minder.
Ik heb een bekabelde Internet verbinding op mijn playstation 3.

Ik zie jullie antwoord tegemoet!

Groeten,

Patrick

Toegevoegd na 3 minuten:
Hebben jullie enig idee hoe dit komt, en hoe dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

welke soort playstation heb je playstion 3 gewoon of playstation3 slim of playstation 3 super slim want misschien ligt het daaraan