ik heb zelf nog een android app gemaakt vandaag.
ga naar: iBuildApp.com
log in met facebook of maak een account aan.
verder wijst het zich zelf
het plubiseren op de androidmarket kost eenmalig $25 (±23 euro) daarna kan je eeuwig apps plubiseren een beetje kennis van html-5 is handig maar hoeft niet. je kan hem ook zelf downloaden en dan op je telefoon zetten maar dat is een moeilijk ding (jij hebt waarschijnlijk een windows en dan weet ik het niet).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Download de Android SDK kit, en ga aan de slag.
je zult overigens wel enige ervaring met programmeren moeten hebben, en ik geloof met name in JAVA.

Er zijn genoeg tutorials op internet te vinden.